رستوران های ترکیه
نوشته شده توسط : dellaram

تور ترکیه رستوران چانگا

رستوران چانگا از بهترین رستوران های شهر استانبولاست که در سال 2007 به عنوان بهترین رستوران جدید این شهر برنده جایزه شد. این جایزه به دلیل دکوراسیون منحصر به فرد و زیبای رستوران چانگا به آن تعلق گرفت. این رستوران چهارمین رتبه را در بین بهترین رستوران های استانبول را دارد. رستوران چانگا در منطقه تکسیم و در ساختمان نوا قرار دارد. محیط و فضای این رستوران بسیار زیبا و شگفت انگیز است.مسافران تور ترکیه اردیبهشت 94 که قصد سفر به استانبول را دارند حتما به این رستوران که دارای منوی غذایی بسیار متنوع و مخلوطی از غذاهای بین المللی و ترکی است , سر بزنند و از میل کردن غذاهای خوش مزه آن لذت ببرند.

تور ترکیه رستوران چانگا

 

تور ترکیه رستوران چانگا





تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی یکی از بهترین و قدیمی ترین رستوران های شهر استانبول ترکیهاست که در سال 1965 فعالیت خود را آغاز کرد. بدون شک می توان گفت که در این رستوران لذیذترین و بهترین غذاهای دریایی طبخ و سرو می شوند.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول

رستوران کی یی با دکوراسیون خاص خود و نور پردازی زیبایی که دارد برای مهمانان خود محیطی زیبا و دلنشین را فراهم آورده است. مسافران تور ترکیه اردیبهشت 94 که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران غذای دریایی مورد علاقه خود را با طعمی بی نظیر و در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنند.

تور ترکیه تراس تابستانی رستوران کی یی استانبول

علاوه بر این رستوران کی یی یک تراس تابستانی دارد که دارای چشم انداز فوق العاده ای می باشد و شما از میل کردن غذای خود در چنین تراسی قطعا نهایت لذت را خواهید برد.

تور ترکیه رستوران کی یی استانبول





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های ترکیه, بهترین رستوران های ترکیه, رستوران های خوب ترکیه, معرفی رستوران های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: